قلب طلایی
مطالب جالب و خواندنی
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان قلب طلایی و آدرس bahoosh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





وبی دیکسون دختر بچه ایست که توانایی جالبی در تتو کردن دارد!! این دختر 3ساله مدتی است که بدن پدرش را به شکل‌های مختلف تتو می‌کند. بلان دیکسون پدر روبی، یک مغازه فروش لوازم تتو دارد به همین علت دخترش با تمام وسایل مورد نیاز برای اینکار آشنایی کامل دارد.





 

وقتی پدر علاقمندی دخترش را به این کار دید، تصمیم گرفت به علت دستان کوچک روبی، یک دستگاه مخصوص و کوچک این کار برای دخترش تهیه شود تا بتواند به راحتی این کار را انجام بدهد!

[ دو شنبه 8 آبان 1391 ] [ 18:16 ] [ زهرا ]


 

این دختر حقیقتا یک ساله و به ظاهر هشتاد ساله در بیمارستان ژنگژو در استان هنان واقع در مرکز چین بستری است و تحت معالجه و مراقبت پزشکان قرار دارد.
 وجود یک بیماری و اختلال پوستی نادر در یک دختر بچه یک ساله چینی سبب شده است تا وی همانند یک زن 80 ساله به نظر برسد.
این دختر یک ساله که "یوکسین" نام دارد به سبب بیماری اش لقب مادر بزرگ را گرفته است . گفته می شود وی به یک بیماری بسیار نادر پوستی بنام "کاتیس لاکسا" مبتلا است.
کاتیس لاکسا به بافت های پوستی بدن حمله ور می شود و باعث چروکیدگی، شل شدن اندام های پوستی و از بین بردن سلول های جوان پوست خواهد شد. این یک بیماری بسیار نادر است و تنها 200 خانواده در دنیا به آن مبتلا هستند.
"یاکسین" به غیر از این بیماری به طور مادرزادی به بیماری های قلبی و همچنین آسم مبتلا بوده است که این روزها تحت درمان های مختلف قرار گرفته است و تا حدودی این مشکلات برطرف گردیده.
 هم اکنون این دختر حقیقتا یک ساله و به ظاهر 80 ساله در بیمارستان ژنگژو در استان هنان واقع در مرکز چین بستری است و تحت معالجه و مراقبت پزشکان قرار دارد. پزشکان چینی می گویند با آنکه این کودک 80 سال بنظر می رسد اما فعالیت و حرکاتش همانند یک کودک یک ساله طبیعی و بامزه است.






 
[ دو شنبه 8 آبان 1391 ] [ 18:14 ] [ زهرا ]

یک موش کوچک در نان صبحانه

145595 یک موش کوچک در نان صبحانه!+ عکس

بزرگترین شرکت تولید محصولات غذایی درانگلستان به پرداخت جریمه ۱۷ هزار پوندی محکوم شد.
دلیل صدور این رای وجود یک موش پخته شده در نان صبحانه یک خانواده ساکن  لندن بود.
استیون فورس ۴۱ ساله در  صبح یکی از روزهای ژانویه سال گذشته این موش را در بسته نانی از شرکت مشهور انگلیسی پرمیر فودز دیده بود.دادگاه مربوط به این حادثه چندش آور دیروز  درلندن برگزار شدو طی آن شرکت مذکور به پرداخت ۱۶۸۲۱ پوند جریمه محکوم شد و پذیرفت که در  بررسی کیفی محصولاتش دچار اهمال شدیدی شده اس .فورس این بسته نان را به قیمت یک پوند خریداری کرده و برای صبحانه به منزل برده بود و زمانی که میخواست ساندویچ پنیر برای دو قلوهایش متیو و جاناتان و دخترش هانا درست کند متوجه شد که این موجود ۴ سانتیمتری  در  گوشه چند نان جا خوش کرده است.

mouse 460 1726321c یک موش کوچک در نان صبحانه!+ عکس

او  به دادگاه گفت که ابتدا تصور کرده شاید این مربوط به ضایعات نان باشد اما زمانی که دقیقتر نگاه کرده متوجه شده موش پخته شده ای در کنار نان است و چون فرزندانش در حال خوردن نانهایی بوده اند که قبل از دیدن موش برایشان گرفته بود ، ساکت مانده و با تعجب و سکوت شاهد تمام شدن ساندویچ های آنها بوده است.
او به قدری از این موضوع شوکه شده بود که همان روز پس از بردن بچه ها به مدرسه به مرکز بهداشت غذایی رفته و ضمن گرفتن عکس از این موضوع نمونه را به طور کامل به مسئولان این مرکزداده است و در روزهای بعد هم با وکیلش تماس گرفته  شکایتی را تسلیم دادگاه کرده است .حال این پدر ۴۱ ساله زمانی بدتر شده بود که مسئولان به او گفتند دم این موش را در  نان پیدا نکرده اند واحتمالا توسط یکی از اعضای خانواده او خورده شده است!

[ دو شنبه 8 آبان 1391 ] [ 18:10 ] [ زهرا ]

رستورانی از جنس کارتن و کاغذ!

در شهر «تایچونگ» تایوان رستورانی افتتاح شده که تمام وسایل آن از کارتن و کاغذ ساخته شده است. این رستوران جالب کاغذی توجه عده زیادی را به‌خود جلب کرده و خیلی از مشتریانش تنها برای این که یکبار تجربه غذا خوردن در چنین رستورانی را داشته باشند به آن می آیند.
مشتری‌های این رستوران بر روی صندلی‌هایی از کارتن می‌نشینند و گارسن‌ها غذا و نوشیدنی مشتری‌ها را در ظروف کاغذی به آنان تقدیم می‌کنند.
صاحب این رستوران «هانگ فانگ لیانگ» است که در جوانی در یک شرکت چاپ و نشر کار می‌کرد و همین موجب شده تا وی مهارت و تجربه بسیاری در صنعت کاغذ به دست آورد.
وی پس از بازگشت به زادگاهش شرکت تولید کاغذ «هانگ فانگ لیانگ» را تاسیس کرد که یکی از بزرگترین شرکت‌های تولید کاغذ در این کشور به شمار می‌آید.
موفقیت شرکت «هانگ فانگ لیانگ» موجب شد تا لیانگ در سال ۲۰۰۷ یک بوستان کاغذی بسازد. وی معتقد است که مردم نمی‌دانند که چگونه با کاغذ کار کنند و به همین دلیل وی این بوستان را با کاغذ درست کرده است.
آخرین کار این هنرمند تایوانی ساخت رستورانی با کاغذ و کارتن است.

zimg 001 11 رستورانی از جنس کارتن و کاغذ!

zimg 002 21 رستورانی از جنس کارتن و کاغذ!

zimg 003 31 رستورانی از جنس کارتن و کاغذ!

zimg 004 41 رستورانی از جنس کارتن و کاغذ!

zimg 005 51 رستورانی از جنس کارتن و کاغذ!

zimg 006 61 رستورانی از جنس کارتن و کاغذ!

[ دو شنبه 8 آبان 1391 ] [ 18:9 ] [ زهرا ]

 

انسان امروزی بیش از هر زمان دیگری در طول تاریخ می نشیند. این موضوع مشکلاتی را در زندگی روزمره موجب می شود که نیاکان ما تا کنون تجربه نکرده بودند. این اینفوگرافیک حقایقی شگفت آور از آسیب های نشستن‌های طولانی مدت را به ما می‌آموزد.
 

[ شنبه 11 شهريور 1391 ] [ 14:48 ] [ زهرا ]
صفحه قبل 1 ... 2 3 4 5 6 ... 43 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به قلب طلایی خوش آمدید
امکانات وب
بک لینک طراحی سایت